søndag 15. november 2009

Jul,Jul...Strålende jul

På tide med et innlegg igjen kanskje? JA!

Julen nærmer seg med stormskritt.. Og julekortene lages på spreng :)



Har også fått prøvd meg på en juleslede og en lykt som var sååå fine da jeg fant de på nett, men som ikke blei fullt sååå fine da jeg lagde de, men men, må jo bare prøve ;)


Lyslykten fant jeg her å den er jo bare helt fnatastisk fin, like fin som min *kremt*. Jeg har ikke pyntet min så mye for den er så fin i seg sjøl, så det blei bare en sløyfe med bånd fra panduro, blomster fra prima. Kartong fra bazzil og mønsterark fra hmm,ja si det. Ser også det har blitt med en "merry christmas" midt på der, jaja :P


Julesleden fant jeg her da jeg var på skattejakt!
Jeg har brukt kartong fra bazzil og mønsterark fra den fine julekolleksjonen fra 3ndypapir, har også brukt binderser som feste til skiene under,men fremgangen finner dere på linken. Har tenkt til å legge noen søte pakker oppi etterhvert. Dessuten må jeg lime den litt bedre da den detter litt fra hverandre.



Denne lille søte boksen er tegnet opp fra en eske som inneholder muffinsformer. Den må vel fylles med litt godis etterhvert;)

Har brukt kartong fra bazzil og også her de supersøte arkene til 3ndypapir. stemplene jeg har brukt veit jeg ikke helt hvor er fra, men "må ikke åpnes før juleaften" har jeg skrevet sjøl. Bånd fra panduro.



Her har jeg tegnet å klippet etter chipboard fra Jenni Bowlin. det blir noe annet enn firkantet kort, som det sikkert blir mer enn nok av denne jula ;)





Måtte også ta med et grønt kort, noe jeg ikke har laget så mye av før, iallefall ikke til jul. Men blei da ikke så værst.




Bazzil kartong, prima blomster, bokstavene er jeg usikker på, bånd fra en arts and craft pose, mønsterark fra papirdesig "ord om jul".



Ha en fortsatt fin søndag, dere! :)

2 kommentarer:

Mariannes gjenbruk sa...

Så mye flott du har laget Marthe ;-)

Marthee sa...

Takk for det :)