lørdag 7. februar 2009

Fikk streng beskjed...



...fra kusina mi, Hege om at jeg måtte ble flinkere til å oppdatere bloggen her, så nå må jeg vel det da!!:P hihi... Har ikke vært så mye scrapping i det siste fordi jeg er i praksis på et sykehjem å det tar alle kreftene mine, pluss at jeg har massssse lekser å gjøre ved siden av. Men jeg har selvfølgelig laget noe til mamman min siden det er morsdag imorgen, så har jeg også laget noe til to av mine samboere som ble 21 forrige helg, men det får dere få bilde av senere;)




Her er iallefall bildene fra morsdagskortet til mamman min, laget på lerret med produkter kjøpt på Scrapparguri, ark fra Crate Paper, lerret fra Scrapparguri og blomst og blader fra Scrapparguri:








1 kommentar:

Velkommen til mitt scrappehjørne sa...

WOW! Denne ble super fin, Marthe :-D
Kos dere på restaurant i dag :-D

Klem