tirsdag 23. desember 2008

Julen er her...

.. å nå kan roen senke seg over oss og vi kan roe ned litt. Det trenger jeg i allefall for nå har det gått i ett en stund. Men er jo litt koselig også med denne julestria;) Nå har jeg handlet inn alle gavene for både meg og andre;P Og jeg har laget maange julekort og noen julegaver:) Nå gleder jeg meg virkelig til imorra når jeg bare skal kose meg og slappe av (men kjenner jeg oss rett blir det litt stress uansett:P). Skal feire jul hos tanta og onkelen min iår siden det blir første jul uten Pappa, noe som blir litt rart. Fint å ha mange rundt seg da, så det blir to barn (pluss meg:P) som sikkert er helt elleville etter å ta opp pakker, jeg fårta opp en pakke på dagen å det er den jeg får fra bestevenninna mi, Mette, sånn har det alltid vært;)

I jula skal jeg bare lade opp til jeg skal åtte uker ut i praksis på et gamlehjem i Oslo. Både gleder og gruer meg litt, men blir nok kjempespennende;)

Til slutt så har jeg laget en krans idag som vi skal legge på grava til Pappa imorra, men hadde ikke nok roser(!) så må ut imorra tidlig å kjøpe de siste. Så da kommer det et bilde i romjula, det LOVER jeg! ;)

Kos dere masse imorra og resten av jula med masse god mat og mmmaaassseee godis;)

GOD JUL!

2 kommentarer:

Stine Oppi sa...

DET ER IKKE JUL LENGER!!!!!!!!!!!

Velkommen til mitt scrappehjørne sa...

Halla Marthemor :-D

Siden det ikke skjer så mye på bloggen din for tiden, så har jeg en utfordring til deg på bloggen min :-D

Klemz