onsdag 3. september 2008

Lite tiiid...

..til scrapping om dagen, meen trur jeg skal lure til meg litt tid seinere ikveld:D Jeg elsker å scrappe til mine venninner så tenkte jeg skulle lage noe spesielt til de jeg bor med! ;) Ellers venter husreglene på å bli scrappet. Kameraet er nyladet å jeg vil i Vigelandsparken å ta bilder idag! Fint for meg at jeg bor ti minutter gange fra parken som er sååå fin! *hihi* Så fant jeg også ut at papirloftet har kontor rett oppi gata her, så da bestilte jeg litt scrap derifra:D Må unne meg litt selv om jeg er "fattig" student da!



Glem IKKE at imorra er det 4.september å noen har bursdag *Peke på meg sjøl* :D



Her er et bilde fra vakre Vigelandsparken


2 kommentarer:

Mariannes gjenbruk sa...

Godt og ha deg på nett igjen Marthe..
Vi sees vel snart....;-)

Stine Oppi sa...

Huhuu, gratulerer meir med dagen fra meg enn noen are : )

Også neste gang jeg kommer vil jeg serr ta en tur i parken din :)

Nuss :*